Ana sayfa Arşiv AHMET HACI OSMAN TAMAM, RIDVAN KOCAMÜMıN ıÇıN BıRAZ GAYRET

AHMET HACI OSMAN TAMAM, RIDVAN KOCAMÜMıN ıÇıN BıRAZ GAYRET

21
0

Yunanistan da ki son ekonomik ve sosyal gelişmeler hükümeti zor durumda bıraktı. Sonuç olarak da erken seçim kararı alındı. Bu seçim öyle bir seçim olacak ki Batı Trakya Türklerinin dönüm noktası belki de . Büyük ihtimalle pasok partisi birinci parti olarak seçimlerden çıkacak. şimdi Batı Trakya Türkleri geçen seçimlerde Ahmet Hacı Osman’a oy verenler aynen ona oy vermeye devam etsinler, Ahmet Hacı Osman mecliste, hayırlı olsun. Türkiye den de giden oylar son dönemlerde yapmış olduğu siyasetle göz dolduran ve parlayan bir yıldız olarak siyaset sahnesinde ilerleyen Rıdvan Kocamümin’e giderse, Yunanistan’da da Ahmet Hacı Osman dışında diğer siyasi partilerden olan Türklere oy veren kişilerde Rıdvan Kocamümin’e oy verirlerse etti Pasok partisinden iki Türk milletvekili. Hesap kolay inanmak ve mücadele vermek lazım. Durun bitmedi daha ıskeçe’den Çetin Mandacı da Pasok’tan garanti mecliste. Ettimi size Pasok’tan üç Türk milletvekili. Hadi bakalım Pasok Genel başkanı Sn Papandreu bir Türk milletvekilini Bakan yada bakan yardımcısı yapma da görelim. Mecbur yapacak çünkü meclisteki üç milletvekili ola ki sayısal açıdan hükümet kurmada kilit konumda olurlarsa belki de tarihte ilk kez Batı Trakya Türkleri bakanlık koltuğuna bu kadar yakın olacak. Sakın ola ki benim rüya müya gördüğümü düşünmeyin. Daha önceki seçimlerde RIDVAN KOCAMÜMıN-2485- PASOK oy almıştı ve aynı partiden Yunan milletvekili olan Yorgos Petalotis-7749- PASOK oy almıştı. Ahmet Hacı Osman’dan sonra en yüksek oy alan milletvekili olarak meclise gitti. Rıdvan Kocamümin bu 7749 oyu geçebilirse ikinci Türk olarak meclise gitme şansını yakalayacaktır. Yani Rıdvan Kocamümin’e 5264 oy gerekli. Sağda solda ziyan olan oyları hadi bu seferlik bu şahısta birleştirelim. Batı Trakya Türkleri bir bakanlık kazansın söz ben burada sevinçten ağlayacam davul zurna da tutmassam namerdim. Zaten Türkiye den 6.000 civarında oy kullanılması düşünülüyor. Oylarınızı bu zat üzerinde birleştirirseniz bu iş tamamdır. Yunanistan’daki seçmenlerde aman dikkatli olsunlar heeee , Ahmet Hacı Osman’a oy verenler vermeye lütfen devam etsinler. Sonra milletvekilsiz kalmayalım. Geçen seçimlerde Ahmet Hacı Osman dışındaki Türklere oy verenler Rıdvan Kocamümin üzerinde oylarını kullansınlar ki Batı Trakya Bayram etsin. ıskeçe’de ise zaten adres belli Sn Çetin Mandacı. Yunan Parlamentosun’da 4 Ekim 2009 tarihinde Batı Trakya Türkleri’nin Üç milletvekili ile Temsil edileceği bir yıl olmasını Temenni ediyor. ışlerinizde başarılar diliyorum. Ahmet KOÇ

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here